Drugs Change The World.

Dwie najbliższe sobie przyjaciółki wiodą spokojne życie. Alice spokojna, miła, zakochana w swoim chłopaku, który wraz ze swoimi przyjaciółmi podbija listy przebojów na świecie. Cher miła dla ludzi, których zna, harda, pewna siebie, jednak zatracona w samotności. Ma dwie przyjaciółki. Tą dobrą i tą złą. Handluje narkotykami, aż poznaje przyjaciół swojego kuzyna. W jednym z nich się zakochuje... Zaczyna pisać piosenki i wschodzi na wyżyny kariery. Czy skończy z dobrze płatną pracą? Czy odważy się zakochać? Czy miłość Alice przetrwa próbę związku? Jak potoczy się ich życie, które z dnia na dzień zmienia się w pełne fotoreporterów, fanów i telewizji ??

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Może powrót.?

Hey,
długo mnie tu nie było, ale wiedzcie, że nie zapomniałam o tym bloogu. Jeszcze w tym tygodniu albo w kolejnym postaram się dodać rozdział i ponownie rozpocząć pisanie tego opowiadania. Mam nadzieję, że grono czytelników będzie tak liczne jak w poprzednim.

Ale najpierw poproszę minimalnie 3 komentarze osób, które chcą go czytać, inaczej zawieszam na zawsze.

Z góry dzięki.;*
Natalie Malik.<3

3 komentarze:

  1. pisz dalej tego bloga .< 333 uwielbiam go ! ♥ ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak obiecałam na My life with guys, będę czytać :D
    Co prawda jeszcze nie przeczytałam 7 rozdziału, ale nadrabiam i mam nadzieję, że niedługo pojawi się 8 ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze pisz go dalej oraz polecam ci tego bloga http://lovestoryforevers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń