Drugs Change The World.

Dwie najbliższe sobie przyjaciółki wiodą spokojne życie. Alice spokojna, miła, zakochana w swoim chłopaku, który wraz ze swoimi przyjaciółmi podbija listy przebojów na świecie. Cher miła dla ludzi, których zna, harda, pewna siebie, jednak zatracona w samotności. Ma dwie przyjaciółki. Tą dobrą i tą złą. Handluje narkotykami, aż poznaje przyjaciół swojego kuzyna. W jednym z nich się zakochuje... Zaczyna pisać piosenki i wschodzi na wyżyny kariery. Czy skończy z dobrze płatną pracą? Czy odważy się zakochać? Czy miłość Alice przetrwa próbę związku? Jak potoczy się ich życie, które z dnia na dzień zmienia się w pełne fotoreporterów, fanów i telewizji ??

poniedziałek, 26 listopada 2012

Libster Award

Siemka, ponownie zostałam nominowana ale na tym bloogu.
Niestety zawiecha trwa, ale namawiam do czytania mojego pierwszego blooga...Jestem już ku końcowi a później zajmę się tą historią.
www.1d-is-my-love.blogspot.com

No więc odpowiadamy:
1.Czy jesteś Directioner ?
Off course.
2. Za co kochasz chłopców z 1D ?Za wszystko. Styl, muzykę, humor, wygląd...<3
3. Jaką ich piosenkę lubisz najbardziej ?Little Things.
4. Wolisz płyte "Up all night " czy " Take me home " ?TMH... co to za pytanie..?
5. Którego chłopca kochasz najbardziej z 1D ?
Zayn, choć Louis też jest booski.<3
6. Od kiedy masz bloga ?W lipcu zaczęłam pierwszego blooga.
7. Dlaczego go piszesz ?Bo uwielbiam to robić i daje mi to satysfakcję, a przede wszystkim mogę udawać że znam 1D.<3
8. Czy jeśli Harry spytałby cię o chodzenie zgodziłabyś sie ?
Musiałabym go lepiej poznać, ale raczej tak.<3
9. Gdybyś miałą pełną lodówkę i wpuściła Nialla do domu pozwoliłabyś mu zjeść wszystko ? ^^
Musiałby się ze mną podzielić...
10. Czy tolerujesz dziwczyny chłopców i nie jesteś czasami zazdrosna ?
Jestem zazdrosna, że ich nie znam...
11. Chciałabyś przeżyć taką przygode jak 1D ?
Jasne.

Nie mam siły na nominowanie, a poza tym nominowałam już na drugim bloogu.
Sorki.;/

Natalie Malik.<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz